28 Haziran 2010 Pazartesi

kendimi tanımak ?

insan kendini tanıyamazken,başkalarını tanıdığını söylemesi ne tuhaftır. kendi adıma konuşmam gerekirse tam olarak tanımıyorum kendimi. yani nerde ne tepki veririm,hangi durumda kendimi-hangi durumda başkalarını suçlarım kestiremiyorum. kimi zaman bağlı olduğum şeyleri kaybettiğimde üzülmüyorken,kimi zaman bağlı olmadığım şeylerin yok olması derinden etkiliyor beni. sanırım bunun adı dengesizlik. kuzenimle hep konuşurduk bu konuyu. dediği doğru sanırım ben o tatlı dengesizlerdenim yani zararı başkasına dokunmadığı sürece bunu tatlılık sayabiliriz değil mi? :p ben bile kendimi bazı durumlarda çözemezken kimse beni tanıdığını söylemesin o zaman. sürprizlerle doluyum :D
eskiden hislerime çok güvenirdim mesela. eskişehir'e gittikten bikaç ay sonra yokoldu o durum ben de.niyeyse geleceğe dair hiç bişey hissedemez oldum kahin güçlerim elimden alındı. e biraz erken oldu,daha da zamanı vardı gitmesinin,kalsaydı fena mı olurdu.?
ayh bi de kendimde anlayamadığım olaylardan biri. evde yalnızım oturuorum içime bi sıkıntıdır basıo da gitmio. gidermek için kafama dağıtmaya ya da yakın arkadaşlarımla takılmaya ihtiyacım var. bunu biliyorum yakın arkadaşlarımla takılıyorum da o ortamdayken yalnız hissetmek de neyin nesi? etraftaki sesler boş ve gürültüden ibaret oluo o anlarda benim için. sonra onlardan uzaklaşıp yine yalnız kalıorm. zaten yalnız olmamak için evden çıkmamış mıydım ben? neden-sonuç ilşkisi bağlanamadı. hata verdim.. :D
tuhafım çözemiyorum ve sanırım buna kendim izin vermiyorum! ne demekse..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder