4 Ekim 2010 Pazartesi

hey! haberlerim var benim!

ayh hiç de yokum ki ortalarda. bu aralar niyeyse herkesin ağzında bu. face'e girmiyormuşum falan. derinden etkiliyor yakınımdakileri bu durum anladığım kadarıyla:P neyse fazla kasmaya da gerek yok diye düşünüyorum. büyük bi değişikliğin ilk adımını da atmış bulunuyorum,bunu burdan müjdelemek ne mutlu şey,bilemezsiniz.. olay şudur ki ben pazara çıktım falan :D geçen sene de bi ara öyle bi karar almıştım ıspanak falan almıştım hatta. bu aralar 'aa yine yapabilirim.' diye düşününce şu pazartesi pazarına da bi uğradım. baya bişeyler aldım. durun siz daha ne değişiklere imzamı çakıcam :D
hım bi de okulun 2. haftası oldu dersler bu hafta başladı gibi bişey. ee iyi gibi,güzel gibi,hoş gibi :D çok da mutluyum üstelik..
neyse ben gidiyim o halde şimdilik. ama beni özleyin :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder