12 Temmuz 2010 Pazartesi

hım hım hım.....

çok tuhaf şeyler karşıma çıkmaya başladı,önceden var mıydılar bilmiorum gerçi ama bu aralar gözüme batması pek hoş değil maalesef ki paranoyalarımı çoğaltıyolar. yok yok kesinlikle psikolojik bi tedaviye ihtiyaç duymaya başladığımı seziyorum :D çok ilginç kararlar vermeye başladım bu aralar ve gerçekten mantıklı oldukları yönünden şüphem yok. eskiden yaşadıklarımın artık sadece tecrübeden ibaret olduğunu düşünüyordum ya ben hani.. yalanmış o işte. derin yaralar bırakmışlar aslında bu yüzden de 'yoksa?' , 'aslında?', 'naparım?' tarzı sorularla bütün gün evde dolanıyorum sonra da bana bi geliyolar ki boğalcak gibi oluyorum ve bu hikayenin sonu bizim köşedeki parkta bitiyor. bir bank,üzerinde ben ve elimde sigara.. ilginç bi üçleme :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder